elmered.blogg.se

Familjen Elmered i USA

Att åka bort och komma hem

Kategori: Allmänt

Förra veckan åkte jag på tjänsteresa hem till Sverige. Jonas och barnen fick stanna hemma i Charleston, att lämna sitt hem och åka hem är en märklig känsla. 

Väl i Sverige fick jag förutom att jobba tid men min underbara familj och vänner. Helt underbart att få träffa alla igen. 

Fick dessutom världens bästa födelsedagspresent då Jennie och Jonas fick en liten Tyra den 17e februari. Jag hann också träffa det lilla underverket!
(null)

(null)

(null)

Vädret var kallt men fint.
(null)


 Dock var det värmerekord här i Charleston. Skillnaden i temperatur var sådär 30grader och retsamma bilder som den nedan skickades på messenger...
(null)

Det är alltid skönt att komma hem (dubbel bemärkelse)
 Ikväll tog jag efter jobbet en joggingrunda för att sedan ätit middag på Porchen i 22 grader! 
(null)



Kommentarer

  • mamma%20Birgitta säger:

    Det var underbart att du kom hem. Pussar

    2018-03-07 | 15:05:48
  • Farmor%20Karin säger:

    Synd att vi inte kunde ses....men snart så!😊

    2018-03-08 | 06:47:56

Kommentera inlägget här: